2010年3月21日 星期日

黑人秘道/大斜壁














              呢個人在 斜壁要四腳爬爬?               




                三紋魚石




                         犚牛石




                        十一個綠營人,形不形呀!









                佢踎低做乜野?




                      野豬石 



















                        大斜壁




            黑人秘道





























           黑人秘道/大斜壁,是第三次玩,今日人強馬壯共17人,由黑人領隊帶我們大玩十分剌激黑人秘道,絪遊大斜壁.







10 則留言:

  1. 使唔使咁快手...

    回覆刪除
  2. 好型!好螢!

    回覆刪除
  3. 1372〈一生得意〉2010年3月22日 凌晨12:21

    好早回家就得閒,我們去了買背囊,你估誰人買了?

    回覆刪除
  4. 果然够快手,

    回覆刪除
  5. 好快手呀! 真係好刺激, 又好玩, 又開心 

    回覆刪除
  6. 好早回家就得閒,我們去了買背囊,你估誰人買了?
    估唔到....齊齊去買好開心。
    不過我都要再買大背包。

    回覆刪除
  7. 真快手,離晒譜。不過你真係好叻。
    仲要好在我睇左我跣落來,黑領隊先可以咁快救番我
     

    回覆刪除
  8. 野豬石  屎囉,,,,我對眼係咪有問題~ 點解我睇到係一隻發緊嬲o既鸚鵡o既??

    回覆刪除
  9. 嘩!果然係型(螢)人一族
    [版主回覆04/03/2010 21:58:00]下次出隊你又穿緣色呀!

    回覆刪除
  10. 係唔係大嶼山呀,你地這一身造型就算夜行山都可以看到!好!

    回覆刪除